Potrivit Secret Blog un fost angajat Search engine, Andre Weyher, a ales sa rupa tacerea si sa spuna cum vede Search engine strategiile Optimizarea seo actuale dar si ce s-a schimbat in ultimele luni. Nu se intampla ca in fiecare zi sa auzi pe cineva de la Search engine si pe care nu il cheama Matt Cutts sa vorbeasca despre strategii Optimizare seo si optimizare seo. Profilul lui Andre Weyher de LinkedIn mentioneaza posturile ocupate la Search engine in decursul timpului. In interviul acordat acesta el fi de ajutor webmasterii sa inteleaga cat de cat cum vede Search engine o parte strategii si tactici SEO. Inainte ca articolul sa apara cei de la la Search engine nu au vrut sa comenteze insa dupa aparitie, oficialii motorului de cautare au sustinut ca Andre Weyher nu a ocupat la Search engine pozitiile din LinkedIn. Weyher a explicat ca fiecare persoana de la ’search quality team’ acopera o anumita ‘piata’. Despre Link Building, Andre Weyher sustine ca toata lumea a stiut ca Penguin a vizat link-urile dar nimeni nu a crezut ca impactul asupra website-urilor o sa fie foarte de mare.

”In acesta etapa Search engine, decat un webmaster fara minte ar putea sa se mai bazeze pe aceleasi practici pe care le folosea impreuna cu succes acum 8 luni”, a spus Andre Weyher. Cand vorbeste de etapa, Weyher se refera la Penguin care a fost updatat la sfarsitul lui Aprilie. Search engine a estimat ca o sa afecteze trei la suta dintre rezultatele cautarilor. Apoi au mai fost doua modificari la Penguin, la sfarsitul lui May si inceputul lui Octombrie. ”Sa luam Page Rank ca exemplu; in trecut daca obtineai link de la oricare site impreuna cu PR mare era mereu folositor insa acum conteaza mai mult tema site-lui, relevanta. Acesta este noul PageRank”, a spus Weyher. Despre inscrierea in directoare, fostul angajat Search engine afirma este o metoda inca buna decat daca acele directoare sunt de nisa, de calitate buna, moderate.

Provenienta backlink-urilor conteaza foarte mult, Weyher afirma ca este apreciabil cum arata locul din care se indreapta. Daca este decat o pagina in care sunt ‘atarnate’ mai multe link-uri sau daca sunt prea multe link-uri impreuna cu anchor text identic s-ar putea sa fie probleme. In incheiere, Weyher a dat un sfat “Incearca sa construiesti un site ca si cum SEO nu ar face parte din planul tau” de optimizare seo

YouTube nu este decat un site un poti sa asculti muzica si sa vezi clipuri amuzante.
Poate fi al doilea mare motor de cautare din lume care te poate fi de ajutor la optimizarea SEO. In acest articol o sa iti scriu concret si noi da un exemplu despre cum poti face trafic si beneficii numai pentru website-ul tau utilizand YouTube.
Clipurile de pe YouTube apar tot mai mult la rezultatele cautarilor din Search engine astfel un singur clip incarcat ti-ar putea fi de ajutor foarte mult in privinta traficului. Cum asta? Simplu. Sub clip ai posibilitatea sa iti pui o parte date si sa pui si link-ul websiteului sau blogului pe care vrei sa-l promovezi.
Odata cu siguranta o parte dintre cei interesati de videoclip vor accesa si link-ul pus de tine. Am promis un exemplu real asa ca poti sa-l citesti in continuare. Deschide Search engine si cauta ‘enter sandman’ este o piesa de la Metallica.
Nu ai cum sa o retazi numai pentru ca este pe primul loc. Negresit la cele dintai productie cand cauti ceva mai cunoscut apare Wiki, situatia s-a schimbat. Intra pe YouTube si vei vea ca persoana care a uploadat clipul si-a pus si link-ul blogului. Clipul dispune mai mult de 62 de milioane de vizualizari. Socoteste acum ce trafic a avut acel blog daca cel putin 3 la suta dintre cei care au vizitat clipul au intrat si pe blogul respectiv. Suna bine? Ce ai tu de facut? Sa zicem ca ai un site in care prezinti tiparuri de de camioane. Uploadeaza – sau il poti face in aceste locuri – un clip impreuna cu tot felul de camioane si pune asa cum trebuie cuvantul cheie. Filmuletul sa se numeasca de ex. Cele mai frumoase camioane, Tipuri de camioane, Camioane performante. E decat un exemplu dar ai prins faza. Nu uita sa iti pui link-ul catre website-ul pe care vrei sa-l promovezi. Linkul il poti pune pe integral site-urile de socializare. Odata cu cat dispune mai multe vizionari impreuna cu foarte dispune mai multe sanse de a urca si in motorul de cautare Search engine.

La fel de importanta cum ar fi promovarea si optimizare seo in sistemele social media, este si promovarea SEO (Search Engine Optimisation). La ora actuala, motorul de cautare Search engine, fiind cel mai folosit motor de cautare de catre utilizatorii online din Tara noastra, joaca un rol extrem de apreciabil in generarea de trafic targetat, ajuntand viitori clienti sa ajunga la o maniera extrem de simpla, la serviciile sau produsele cautate. Poate fi extrem de apreciabil sa tinem cont de toti factorii care influenteaza clasificarea in topul de cautare Search engine, astfel reusind sa transformati vizitele potentialilor clienti din website-ul dumneavoastra in profit.

Modificarile radicale din cadrul algoritmului de cautare (Penguin & Panda) ne garanteaza faptul ca noul tip de clasificare in topul de cautare Search engine se face nivelul de efort depus si calitatea acestuia in procesul de optimizare si promovare a unui serviciu de realizare site web.

Advertisements